#1 2009-12-20 00:31:14

Cito

Admin

Zarejestrowany: 2009-12-18
Posty: 14
Punktów :   

Zasady działania sojuszu

Zasady funkcjonowania sojuszu.


> Zasady rekrutacji dla nowych członków


I. Gracze z 1 800 punktów nie mniej,
II. Podanie nicku, nazwy miasta i współrzędnych oraz podanie liczby miast,
III. Starający się o przyjęcie nie może być w konflikcie zbrojnym z innymi graczami lub sojuszami
IV. Nie może stanowić farmy dla innych graczy lub sojuszy
V. Nie jest wskazanym aby mieć w swoich oddziałach wojskowych procarzy oraz okrętów z taranem (na etapie wstępnym nie dotyczy)
VI. Musi w miarę aktywnie grac przynajmniej raz dziennie w grze lub w miarę systematycznie a nie tylko w soboty przed kąpielą
VII. Chęć współpracy z innymi sojusznikami a także chęć dobrej zabawy


>Jak wysłać podanie o przyjęcie do sojuszu

W tym celu wejdź do ambasady, następnie kliknij "Szukaj sojuszu" w dolnej części strony. Teraz powinieneś ujrzeć przydatne narzędzie do wyszukiwania sojuszy. Wpisz nazwę sojuszu i Tag (HOOLS) i kliknij wyszukaj gdy ci wyświetli sojusz piszesz do nas wiadomość w temacie piszesz podanie zapytanie o przyjęcie do sojuszu podajesz wszystkie dane potrzebne do prawidłowego przyjęcia  wyżej opisane
Lub istnieje inny sposób jeśli znalazłeś nas lub członka naszego sojuszu u siebie na wyspie i chciałbyś dołączyć klikasz na miasto pokazuje ci się info o nim nazwa miasta gracza i nazwa sojuszu obok nazwy sojuszu jest karta z piórem klikasz na nią i w temacie wybierasz opcje podanie zapytanie i piszesz wymagane dane po czym wysyłasz


> Zasady i przepisy obowiązujące w sojuszu:

- wymiana surowcowa 1:1,
- pożyczka surowców na 48H lub do uzgodnienia
- jeśli  ktoś ma surowce na zbyciu najpierw pisze wiadomość do wszystkich i wystawia na bazar (dozwolone jest kupowanie surowca za 1szt złota)
- gracze są aktywni i biorą czynny udział w życiu sojuszu  a także są obecni na forum sojuszu
- każdy jest zobowiązany wykonywać polecenia zarządu w tym wypadku generała, dyplomaty i przywódcy a także głównego sekretarza, podjęte decyzje nie podlegają dyskusji
- jeśli przywódca jest offline w naglącej sprawie decyzje podejmuje dyplomata jeśli nie ma jego decyduje generał wg w/w strategii działa
- każdy członek sojuszu jest zobowiązany do niesienia pomocy innemu sojusznikowi w miarę swoich możliwości
- nie działamy na szkodę sojuszu: nie prowokujemy walk; nie napadamy pierwsi (dozwolone są ataki na graczy nieaktywnych w grze); dokładamy się do rozwoju kopalń i tartaków na naszych wyspach
- wszyscy szukamy wokół swoich miast i wysp nowych potencjalnych kandydatów powyżej 1200 pkt. im więcej ma punktów tym lepiej (postarajmy się wokół siebie znaleźć nowych członków to sprawi że będziecie bardziej bezpieczni a i pomoc czy militarna czy surowcowa zawsze szybciej dojdzie to daje obopólne korzyści).
- każda nieobecność lub pójście na urlop należy zgłosić Radzie Sojuszu
- nie zgłoszona nieobecność (i) lub urlop mogą być karane nawet usunięciem z sojuszu
- nie stosowanie się do panujących zasad będzie karane degradacją lub wyrzuceniem z sojuszu
- pasożytnictwo  na sojuszu czyli ataki na inne miasta i inne sojusze pod przykrywką sojuszu karane wyrzuceniem z niego i w konsekwencji dalszej farmienie przez sojusz
- jeśli gracz nie będzie się rozwijać zostanie z sojuszu usunięty
- jeśli nieobecność gracza będzie dłuższa niż 2 tygodnie nie zgłosiwszy tego Radzie gracz zostanie usunięty


Wojsko:


- każdy ma mieć ustaloną ilość wojsk stacjonujących zawsze w wiosce, tak aby można było podesłać je komuś z pomocą
- rozkazy generała  dot. ilości i rodzaju wojska  a także sposobu ataku lub obrony miast nie podlegają dyskusji
- w razie ataku i zniszczenia wojsk każdy sojusznik jest zobowiązany przesłać poszkodowanemu 1 statek ustalonego surowca.
- pożyczka pieniężna w wysokości potrzebnej na czas przetrwania na 24H
- wsparcie wojskowe na czas ataku lub obrony
- wspierający ataki atakujący jest zobowiązany opłacić wojsko na czas ataku wspierającego atak, atakujący musi sie podzielić łupami w stosunku 1/3 dla wspierającego.
- w przypadku ataku na członka sojuszu do natychmiastowego działania przechodzi dyplomata i ustala powód ataku oraz prowadzi rozmowy z agresorem w tym czasie generał robi zwiad czyli wysyła szpiega do miasta atakującego (dowiaduje się o wielkości gracza liczbie wojsk liczbie miast itd.). A także generał jest zobowiązany do prowadzenia obrony miasta członka sojuszu.
- obrona miasta może mieć miejsce tylko wtedy gdy ataki przeprowadza ten sam gracz lub ten sam sojusz więcej niż raz (czyli 2, 3 lub więcej ataków od kilkunastu godzin)
- w sytuacji gdy przywódca sojuszu jest offline zasadą jaką kieruje się sojusz jest: NAJPIERW DYPLOMACJA I ZWIAD A TAKŻE OBRONA A POTEM ATAK (po konsultacji z przywódcą)
- w sytuacji jednorazowego ataku na członka sojuszu pierwszeństwo w działaniach ma dyplomata a dopiero potem wali generał (w momencie gdy gracz nie należy do sojuszu żadnego)

> W razie problemów piszcie do Przywódcy lub na forum

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.xgaming.pun.pl www.les-iris-mauves.pun.pl www.4ti.pun.pl www.thunder.pun.pl www.bleachmaster.pun.pl